Lazy and bad luck

Ja nu sitter jag här igen som vanligt och kollar på cops, dem kan verkligen vara våldsamma mot dem kriminella tycker jag lite för mkt, men man vet ju aldrig om dem har en pistol, kniv eller en spruta på sig som kan skada polisman.

JA jag har iaf ätit min middag det blev pytt i panna och sallad riktigt gott, sen så kom mamma hem och min bok som jag behöver till engelskan imorgon som jag ska ha läst tre kapitel ur fanns inte i någon bokaffär den kommer in om tre veckor usch vilken otur jag har får ge mig ut imorgon och kolla om inte jag kan hitta den. Måste även till slussen och hämta mitt CSN papper  så att jag får mitt stuidebidrag nu när jag inte jobbar så kommer jag att behöva dem pengarna måtste även hämta mitt SL-kort och göra det till ett plus kort så jag kan åka på det på helgerna. Men som jag känner mig just nu så orkar jag inte gå till skolan känner mig lite sjuk seg i kroppen och slemmig i halsen...

Jag känner mig dock lite sugen på att gå ut får ju lön imorgon, men det är inte så mycket så ja måste snåla med mina pengar får ta utgång någon annan dag.. Nu får jag lära mig att hålla i mina pengar vilket jag är sämst på, dem försvinner sådär magsikt ibland sjukt irriterande.. Skärp dig Joanna du skiter inte ut pengar

Ska försöka hitta någon bra film att kolla på ikväll dem visar så dåliga filmer ibland, kan dem inte visa lite nytt dem har redan visat dem där filmerna flera gånger så det räcker nu tycker jag, kom med något nytt..

Imorgon så åker man  till älskling ska spendera helgen där tänkte jag för att han har varit här så mycket nu, så nu ska jag vara där så får vi se vad vi hittar på för bus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0