Kollar på Simpson och väntar på att pastan ska bli klar

Idag så var det  skola började klockan 9 imorse så mötte upp Alin i slussen så drog vi till skolan, hade engelska C idag det var jätteroligt vi höll på och diskutera i grupper, sedan så pratade lite om uppsatsen som vi ska göra en stor uppsatts som ska vara klar i slutet av denna period.

Sedan så åkte man in till slussen och gick in på gina tricot o köpte ett par snygga legings inte dem i tyg utan annat material såg även att dem hade jeans tights sem var jättesnygga, men det räckte med ett par för nu iaf köper kanske köper jeans tightsen nästa månad..

Nu sitter jag och väntar på att min pasta ska bli klar ska äta spaghetti och köttfärssås med sallad och vitlösbröd måste få i mig lite mat känner mig jättehungrig.. Sedan så blir det väl att göra sig iordning eller iaf välja vad jag ska ha på mig ikväll, det är ju så att jag ska ut med Sara ikväll men hon velar på att gå ut eller att stanna hemma. Sedan så åker Thompa och Dann till Thailand imorgon och kommer hem den 3:e mars så dem ska gå ut dem med köra en hej då runda så vill ut och säga hej då till dem också.. Så vet inte riktigt hur jag ska göra nu när Sara velar och jag känner att jag verkligen vill ut och parta lite även föra hemma hos Thompa... Men problemet är dock att stället dem ska på är det 20års gräns visst jag kommer vara den enda som inte är 20 utan 19 så jag hoppas att jag kommer in iaf har ju gjort det förut så hoppas jag gör det idag med..

Men får se vad som händer ikväll vart jag går ut och vad kvällen har att erbjuda vill iaf inte sitta hemma. Ne nu måste jag kolla pastan sedan blir det att fixa vitlöksbröden.

Usch känner mig stressad och förvirrad vill ju bara gå ut och ha kul måste det vara så krångligt med åldersgränser, folk som velar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0