It's Friday

Började klockan nio idag igen, skulle läst om två artiklar och beätta om dem för en grupp. Men skrivaren var inte ikopplad så hittade jag inte sladde så mamma skrev ut dem när jag skulle sova så hann inte läsa men hade gjort en ordlist  till varje artikel så gjorde halva läxan om man säger så.. Måste faktiskt skärpa mig nu måste fixa dem här kurserna och inte vara lat.
SKÄRPNING LILLA JOANNA
Iaf så slutade man vid halv tolv så då drog jag hem och köpte lite mat som blev tortelini med aubegin och paprika som var riktigt gott och sedan så blev det själklart en kopp te =) En riktig tetjej är vad jag är


Nu sitter man och  kollar på tv och dricker yttrligare en kopp te och myser.

Nu så är det iaf fredag, men tänkte iaf ta de lugnt i helgen ska bara mysa sedan kanske det blir lite plugg på söndagen man vet ju aldrig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0