In beverly hills thats were I want to be

Ja så va det ännu en ny dag i skolan denna vecka, tycker de är roligt ovh gå till skolan träffa nytt folk man ser lite ny ansikten i kurserna hela tiden.
Men iaf gick upp vid sju imorse men somnade inte förssen halvtvå igår natt så hade brist på sömn, så gjorde mig en god frukost med grapefrukt,skorpor och en stor kopp te sen så bar det av till skolan och labba så mötte jag syrrans pojkvän efter lektionen var slut han jobbar nämligen precis vid skolan deras baracker är på våran skolgård. Men vi sågs i bara tio minuter sedan bar han av till bygget och jag gick till ett café och tog en kopp kaffe o läste en skvallertidning.

Sedan blev det dags för att äta lunch och det blev saffransris med kräftsjtärtar o sallad, det var så himla gott.
Efter ett tag kom Chyntia och satt o lunchade med mig sen blev det dags att gå på lektion igen och lyckades fixa min läxa och ladda upp bilderna jag skulle fixa =)

Sedan skulle jag hämta min medicin på apoteket som inte hade kommit ännu alltså mitt e-recept som skulle kommit igår kväll eller imorse, så dem fick ringa till huddinge och skicka receptet så dem fick ringa upp mig när det hade kommit så dem ringde vid typ halv sex så fick jag ner o hämta det så passade jag på att köpa soppa och skorpor och kollade på cops.

Nu ligger man i sin mysiga säng och kollar på paradiase hotel 2.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0