Har man tråkigt, varför inte göra detta

Namn? Joanna. N-S
Exakt ålder? 19
Vart bor du? Axelsberg
Bor tillsammans med: Mamma,pappa,Emma
Husdjur? hund och katt
Färg på ditt hus? Brunt
När är du född? 89-12-06
Något jobb? Nej är arbetslös för tillfället
När gick du upp i morse? Vid 7
När ska du sova ikväll? Ska ut ikväll så får se när jag kommer i säng
Duschat idag? nope inte ännu
Kramat någon idag? ja
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? Tortelini, äpple och kaka
Dagens klädsel? Mjukisbyxor, t-shirt och kofta
Dagens smink? Brunpuder och rouge

SOCIALT:
Hur många har du kysst? Kommer faktiskt inte ihåg
Vem kramade du senast? Alin
Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen, vad jag vet
Har du pojk-/flickvän? Ja sen 1år och 6månader tillbaka
Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  Sara: Nä de e lugnt ring när du slutar. Puss

FAVORIT :

Film? Dagboken, Pride and glory, Step ip filmerna, twilight
Låt? Muse- Massive black hole
Mat? Ceasar Sallad
Dryck? Ramlösa
Färg? Svart, grått och vitt
Stad? Stockholm
Land? Mallorca
Ämne i skolan?Fotografisk bild A

SENASTE :
Personen du tänkte på?  Mig själv
Personen du kysste? Marcus
Gången du spydde? Det var länge sen
Gången du grät?  Någon vecka sedan
Pizzan du åt? Jag är inte en sådan pizza älskare, men senast var på min födelsdag/bakisdag
Gången du var i Göteborg? Det var ett par år sedan
Gången du var i Stockholm? Bor i Sthlm så är här nu
Gången du var full? Nyårsafton
Gången du var hög? Har aldrif varit hög
Personen som såg dig gråta? Ingen

ANTAL
Personer du älskar? Det är många det
Personer du hatar? Ingen just nu
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2
Gånger du haft minnesluckor? En gång
Gånger du varit hög? 0
Personer du saknar just nu?  Ingen skönt o vara själv
Gånger ditt hjärta brustit? Vet faktiskt inte riktigt

VEM
Vill du kyssa nu? Marcus
Ska du träffa imorgon? Älsklingen
Sjöng du senast för?  Mig själv
Spelade du tv-spel med senast? Min syster vi spelade GH
Förtjänar att dö? Hmm vet inte riktigt pedofiler
Är söt? Marcus

VAD :
Gör dig glad? Ärlighet, skämt och glada människor
Gör dig ledsen? Falska människor , Vissa program på tv
Vad vill du helst göra nu? Kolla klart på min film
Önskar du att du slapp göra? Gå tillbaka till skolan
Vill du ha nu? En trisslott o få en feting vinst
Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar men fyller inte år förrsen om 11månader
Längtar du till? Ikväll
Tycker du om dina betyg? Dem var väl inte dem bästa
Ångrar du i ditt liv? Att jag var för lat i skolan, att jag är så envis
Är det bästa som hänt dig? Det är mycket bra saker som har hänt mig så kan inte välja något
Hur mycket är klockan?  14.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0