Mysdagen med bokläsning städning och pluggande såklart

Igår så satte man och lästa andra boken från Stephanie Meyer som heter När jag hör din röst, den är så spännande just nu igår så läste jag ganska mkt på dagen sedan gick jag och la mig och kollade på Tila Tequils, tycker det är ganska roligt.
Sedan så blev det att titta CSI miami såklart efter de stängde man av tv:n och gosade ner sig i sängen och forsatte att läsa, jag kan säga att jag läste till iaf halv tre i natt kunde inte lägga bort boken jag vet redan lite vad som kommer hända för jag har tjuvläst lite längrebak men bara några sidor.. Men hoppas verkligen dem gör en film om den här med.


Imorse så vaknade man upp vid tio i elva av att telefonen ringde självklart var det min käre far som ringde, han ringer kanske tre gånger per dag när han är på sitt jobb och frågar hur alla mår och vad vi gör hehehe.

Sedan så gjorde jag lite varma koppen och kollade på dem två senaste avsnitten av The City som inte kommit till svenska MTV ännu så kollar på datan men tycker att det är riktigt roligt och se. SÅ nu får jag vänta yttrligare två veckor innan nästa två avsnitt kommerdet är myckte roliagre än att se ett progarm i veckan så nu får jag hålla mig  i två veckor.

Sedan tänkte jag städa lite upp i mitt rum fixa och dona lite får sånna hära infall av att jag plötsligt måste sträda lite i rummet i bland men tycker det är kul om jag inte är på det humöret så blir det tråkigt.

Efter det så kommer jag antagligen att läsa mera ur boken sedan blir det ett hopp in i duschen.

Sedan så måste jag skriva ut mina två artiklar som jag ska kunna presentera på fredag har redag gjort min wordlist så det är klart, sedan så blir det att börja på min bildserie som besrkiver mig tänkte ta kort på en stor kopp med te som jag älskar, mitt rum, en bild från i sommras bara för att gotland är en stor del av mig och självklart ett kort på boken känner att jag måste göra det, sedan blir det nog ett kort på min käre katt som har ett stort plats i mitt hjärta och sedan får jag se vad jag hittar på att ta kort på mer.

Känner att jag måste ringa Jossan och be att få låna dem två sista böckerna som hon har av dem här och den sista är såklart på engelska och är cirka 700 sidor lång men de är ingen fara älskar böckerna och har verkligen fastnat för dem.

Ikväll så kommer älskilngen hit o ska sova över, men han slutar inte förssen klockan nio så han kommer antagligen vara jättetröt. Men saknar honom lite när vi inte setts på tre dagar. Men han kanske slutar tidigare idag hoppas jag så att de inte bara blir att han ska äta sedan mysa lite och kolla på tv och somna, men även jag måste komma in i rätt rytm går upp sju imorgon så får bli tidig sänggång för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0