Fotografi och film lördag

Man vaknade vid cirka nio av ens alarm så gick igång, sedan så somnade man om stängde av alarmet så älskling fick väcka mig dock vill jag inte gå upp ur sängen för att det var så himla kallt i mitt rum *burrrr*

Sedan så blev de frukost o lite tv-tittning och runt tio tiden så åkte vi inte till slussen för att möta Martin, så åkte vi upp med hissen till gondolen för att dem skulle ta en massa kort, dem har såna där system kameror som är bättre med mer funktioner och jag som har min lilla digitalkamera och gick runt och fotade kan ju säga att man såg nästa ut som turister.
Så bar det av till subway och äta lite lunch och komma in till lite värme var 9- ute så det var skönt , när man var klar så började vi dra oss till gamlastan och gå in på lite olika gator för att få fina kort och påvägen så hittade vi ett mysigt Café och drack lite kaffe för att få lite ännu mer värme i kroppen.

Sen bar det av till Skeppsholmen och ta ännu mera kort så vi gick runt där och kollade lite och dem två tog kort efter kort ,självklart så tog jag lite kort också på svanar, byggnader och gator men kanske inte lika fina som deras dock.

Vid fyra tiden så började bli mörk så vi började dra oss hemmåt, när man kom hem så laddade vi ner två filmer Pride an glory och Rocknrolla sen drog vi ner till ICA o köpte chips och godis till filmerna..

Sen så hade pappa lagat riktigt god mat sm bestod av hambrugare med grekiskt lantbröd med pommes, sallad, tomater, egen gjord dressing som var riktigt gott.

Sen blev det att kolla på filmerna som var riktigt bra tyckte jag iaf, var så himla trött så lyckades se hela Pride and Glory men när vi satte på rocknrolla så blev jag så himla trött så somnade efter halva filmen.. Men det var två riktiga bra filmer tycker jag.

Men jag måste säga att det var en riktigt lyckad dag med en otroligt lång promenad och filmkväll det kunde inte bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0