Första dagen i skolan avklarad

Ja så försökte man sova igår men det gick inte så bra som jag önskade, vaknade flera gånger om och typ halvsov genom hela natten. Så man kan säga att jag var ganska trött imorse när jag gick upp vid kvart över sju för att frukost och göra mig iordning. Så fixade te och åt lite riskakor, sedan bytte man om från pyamas till ett par snygga jeans från disel som jag köpte på rea och en lång vit t-shirt som det är massa bokstäver på från Monkey och en grå lång kofta från H&M, sedan bar de av till skolan. Köpte en smothie vid medbogarplatsen där jag gick av och sedan hittade jag nästan direkt följde efter några andra ungdomar. Rökte två cigg påvägen dit för att jag var så nervös, förstår dock inte varför?
Så skulle man hitt klassrummet som tog mig cirka fem minuter för mig att hitta jätteroligt, så fick sitta där i typ tjugo minuter och vänta.

Sedan så började lektionen och satte mig brevid en tjej som heter Åsa och en kille som heter Cristopher, dem var jättetrevliga och så fick vi sitta och prata lite med varandra på Engelska för att lära känna varandra bättre. Så jag hade det jättekul och lärde känna två nya personer plus att jag kände igen en kille som satt tre bord bort han hade gått ut infokomp året innan mig.

Sedan så fick vi en läxa tills nästa vecka om två artiklar som jag ska diskutera med en grupp och skriva en ordlista etc.
Tycker de ska bli kul att börja göra lite läxor igen, de är liksom back to school =)

Men nu är man iaf hemma och kollat lite på tv och ska gör iordning lite mer te, sedan kommer nog pappa hem snart och fråga ut mig om skolan..

Sedan ska jag möt älskling inne i stan ska sova över hos honom i helgen. Ska bli riktigt mysigt tycker jag o ska vi hitta på lite saker o göra dock inte idag. DÅ jag är så himla trött pga den halvt sömnlösa natten..

Har haft en vädligt bra dag hittils och tror den kommer bli ännu bättre senare.

Ha en trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0