En kopp varmt te och en mys filt

Ja så har torsdagen gått förbi, dagarna går så snabbt. Idag gick man upp vid  sju tände alla lampor i rummet medans älskling fortfarande låg  och halvsov men väckte honom iaf. Så fixade jag i ordning en kopp te och två rostade mackor som lyckligt nog inte blev brända denna gång, sedan blev det att göra sig i ordning för skolan.
Så sminkade mig och kollade på Tv sedan blev det att bädda sängen och så drog jag och älsklingen iväg jag till skolan och han till jobbet.
Så hade man naturkunskap första lektionen som gick bra idag hade vi iaf en riktigt lektion och antecknade och slutade väl kanske 40minuter tidigare så drog jag och chyntia till ringen och åt lunch, sedan bar det av till skolan igen till nästa lektion som började vi halv två. Då jag hade fotografisk bild A, som också blev en riktigt bra lektion med mycket ny fakta om kamerans funkiton med bländaren, ISO, slutartid etc så det blev en del anteckningar där med och sedan så slutade man vid tre och drog sig hemmåt så satt man på tunnelbanan och läste min kära bok När jag hör din röst. Som ska bli en film som kommer heta New moon tror jag och hoppas på att den kommer snart kan knappt vänta på att den ska kommma.

En liten förvirrad Joanna som jag känner mig lite just nu med trött ögon o ont i huvudet

Nu sitter jag iaf hemma i min säng med en mysig filt en kopp med gott te och kollar på top model, väntar på att Emma och Johan ska komma hem då dem ska laga mat är riktigt hungrig och vi hade ingen mat hemma sedan är man pank så att jag kan inte köpa någon mat . suck Att jag måste vara en sådan expert på att spendera mina pengar som jag gör dem försvinner sådär magiskt.

Vid nästa löning så blir det att köpa en svart kavaj från Carlings men inget mer efter de ska jag ta de lugnt med pengarna, men måste även ge mamma pengar och betala mitt abonemang.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0