2:a Januari

Man vaknade up fortfarande ganska trött ifrån nyår . Så satte vi oss och åt fruksot jag, älsklingen, Emma och johan sedan så fick man en lapp av mamma med texten "operation storstädning"  lite roligt . Vilket menades med att vi skulle städa våra rum, damsuga lägenheten och svabba hallen och kökte.

Det hela började med att vi lade oss i mitt rum med varsin kopp kaffe och kollade på hem till midgård säsong 1 älskade den serien förut den är verkligen så himla rolig, garvade så mycket tror jag fick lite magmuskler nästan.

Sedan vid tre så påbörjade vi operation storstädning jag tod hand om mitt rum, älskling svabbade, Emma damsög och Johan städade Emmas rum, måste varit jobbigt för Johan för Emmas rum är alltid så stökigt.

Sedan så bestämde vi oss för att gå på bio och äta på Pizza hut.

Bio filmen blev the day the earth stod still, helt okej men trodde den skulle vara bättre.

Sedan bar det av hemmåt och först så skulle vi sepla monopol, men det var ingen som orkade så jag och älsklingen gick och lade sig och kollade på P.S  I love you igen, men det var en riktigt lyckad dag iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0