130109

Vaknade vid sju imorse då ringde alarmet tände alla lampor, gick upp och kokade te och åt två brända mackor med ost inte riktigt så gott.

Sedan bar det av till skolan började vid nio, hade naturkunskap A som skulle hålla på till tolv men slutade klockan tjugo i tio så träffade man en cool brud på kursen så efter naturen drog vi hem till henne och kollade på en film och köpte kinamat det blev tre smårätter mumsfiliibabba säger jag bara..

Sedan drog vi tillbaka till skolan min andra lektion började vid halv två då hade man fotografrisk bild A, det var rikigt roligt dock letade man som en tok efter klassrummet, men hittade det efter ett tag.

På lektionen så berättade dem lite om kursen sedan så fick jag fixa ett inloggnings namn till åsös hemsida, efter de var det rast sedan så fick vi göra en profil till lektionen så fick man en läxa till att göra en seriebild som beskriver mig.
Sedan drog man hem så fick man lite mat av farfar som köpte mat på foodcourten i skärholmen.

Nu sitter jag och kollar på SATC sedan blir de nog topmodel efter det blir det en rulle.

Ha en trevlig tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0