120109

Vaknade väl för cirka en timme sedan, sitter nu och kollar på Rachel Ray men ska snart gå upp och göra frukost kan höra hur min mage småkurrar lite och så ska det ju vara en kopp te till det också.

Min syster och jag!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra för det första ska jag nog göra läxan jag fick i fredags så den blir klar, känner på mig att dem två lektionerna jag har imorgon kommer ge mig läxor med. Men det gör inte så mkt läser liksom tre kuser på tre månader som man annars skulle läst på ett halv år, så jag har en intensivkurs i dem ämnena.
Sedan blir det att städa i mitt rum fixa och dona lite och sedan får det bli att hoppa in i duschen...
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0