090125

Nu är man go och glad, har fått i mig min goda efterätt  och kollat på en rolig film med mamma och pappa var verkligen en jätterolig film. Nu sitter jag inne på MSN , bloggar och kollar på the hills reprisen tills de börjar någon bra film.

Har verkligen haft en mys helg som bestod av att ligga i sängen kolla på tv äta lite godis och chips, bara haft det mys i min säng och legat sjuk och säkert druckit typ 7 koppar te om dagen.

Längtar tills imorgon då pappa o jag ska luncha, sedan ska jag shoppa lite på H&m och Gina bara  lite någon topp och smycken bara något billigt så att jag inte spenderar mina pengar, måste hålla igen med plånboken..  Jag måste snåla snåla lära mig att jag inte kan slänga ut mina pengar..

Sofie kommer hem i juli och stannar hemma är så otroligt glad, hon har lämnat ett stort rum efter sig... Är så glad Sofie att du kommer hem snart bara 6 månader så jag kommer räkna ner dagarna och göra allt för att dem dagarna ska gå fort..
Happy News for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0