090122

Ja så vaknade man vid sju imorse av sitt alarm, självklart ville man inte gå upp ur sängen pga at älskling hade öppnat mitt fönster igår kväll så det var jättekallt i rummet. Men gick upp iaf och stängde fönstret, sedan var det dags för att fixa frukost så värmte på lite vatten och så fanns det inget te :( Jag som är en sådan teälskare så gjorde varm oboy istället med grapfrukt och skorpor.

Sedan så läste man lite olika bloggar och kollade på tv, så var klockan halv åtta så var dags för mig att sminka mig och göra mig iordning för skolan.

Idag hade man Natur A och fotografisk bild A, det var en lyckad dag men har känt mig lite krasslig alla verkar bli förkylda nufr tiden kan de kanske bero på att det har varit ett riktigt snöväder och jag inte har varit så varmtklädd och att det blir slask överallt ush. Kan inte snön bara lägga sig istället för att bli till slask.

Nu är man iaf hemma o kolla på simpson sedan blir det nog att fixa lite mat och sedan lite mer tv-tittning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0