Hur ska man göra med alla julklappar?

Är det någon som redan köpt julklappar till alla nära och kära?
Jag har inte ens börjat än det är helt otroligt men jag tänkte som så att jag kommer köpa julklappar i Dalarna kan åka till Borlänge med farmor och farfar så köper jag till alla, har ett litet hum om vad jag ska ge till mamma,pappa,famor, farfar men till Emma vet inte riktigt vad jag ska köpa måste hitta på något roligt vill ge henne något speciellet för det förtjänar hon kunde inte ha en bättre syster än vad jag har

Syskonkärlek är det bästa, även fast vi är så olika.

Sen ska jag ju köpa något till pojkvännen också, han är lite kräsen med saker så vi får helt enkelt se vad han får för fin gåva, något fint kommer han iaf få.

Nackdelen med jul är att alla blir så hysteriska tycker jag med all jukklapps handling och jag kan erkänna jag är också det, men jag tycker det är roligt att ge bort något som folk blir glada över sen tycker jag inte att pengar ska ha en sådan stor innebörd för jag tycker att det är tanken som räknas som att hitta på något annorlunda eller något som beskriver den personen som man ger den till som mig så skulle det vara en massa te, mjukis kläder, kaffe, snus, försvaret etc. Men tänk när ni ska köpa juklappar kanske en bakom det betyder alltid mer än pengar tycker jag för det är verkligen tanken som räknas inte pengarna man lägger ner på det, har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0