Torsdag 20:e November

Ligger i sängen halv trött och kollar på fantastic 4, medans jag sitter inne på msn och bloggar snacka om att ha några bollar i luften??

Dagen började med att jag vaknade först vid halv sex av att någon hade öppnat dörren och min syster rum ligger brevid köket så det är ju mörkt på morgonen och en lampa är tänd så den lös i mitt ansiktet. Sedan så vaknade man typ två sekunder innan larmet gick igång sjukt jobbigt så halvsov mellan halv sex till nio inte roligt..

Sedan bar det av till jobbet och sälja som aldrig  förr för att kunna få en bra försäljning som möjligt och även städa butiken. Jobbade i cirka tre timmar själv sedan var det dags för stängning då man stressade sig för att hinna med bussen som gick 20.14 som ändå var försenad och gjorde så att jag missade min t-bana hem och fick vänta nio minuter, visst de är inte så mycket men de känns som en evighet när man vill hem..

När man väl kom hem så gjorde man soppa och satte sig vid tv:n  som jag göra nu och sitter och väntar på att Scrubs ska börja en riktigt sjukt bra serie, som kommer få mig på bättre humör.

Är nämligen lite negativ utav mig idag pga att jag vet att jag har slösat ganska mycket pengar på otroligt mycket skräp som jag knappt använder plus dyra drinkar ute och äta ute saker som jag borde tänkt på. För nu kommer jag få ganska dåliga löner för att vi måste skära ner på timmar och köpa julklappar till släkten.
Sedan måste jag spara pengar för att jag börjar i skolan i Januari och då får jag en lön sedan leva på studiebidrag suck det är liksom tusen kronor i månaden kommer man inte överleva på. Men får låna av mamma så jag kan betala min mobil räkning plus skaffa mig ett helg jobbb så att jag får in lite extra i månaden..

Jag skäms  lite för hur mycket jag spenderar..

Sedan sa jag till min chef idag att jag fyller år på våran julfest och då sa hon att hon skulle ge mig en överraskning, kanske få gå upp på scenen och jag som inte tycker om att stå framför folkmassor tycker det är otroligt pinsamt. Hoppas hon glömmer, hoppas hon glömmer..

Imorgon ska jag,älskling, Emma och Johan gå och se twilight i Heron imorgon kväll är verkligen sugen på att gå..

Nu började Scrubs Jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0