Torsdag 13e Nowember

Vaknade för cirka en timma sedan sitter nu och kollar på bridget jones och äter soppa.

som sagt pratade jag med Sofie igår på msn, sedan kom hon på att man kan ringa från datan till min hemtelefon och gissa om jag blev glad vi snackade i en timme  typ och hon visade mig runt i sin lägenet som var jättefin och det var så kul o sitta o snacka skit med dig igen..

Jag och Sara På gotland saknar saknar...
Idag ska man möta upp JOhan och Marucs inne i stan och åka hem till Marcus. Johan ska bo där i två veckor sedan flyttar han in med per... Så ikväll när man ska hem till sin pojkvän så är det tudor, peffa, johan och Marcus som är där.

Så blir det väl att laga mat och glo på tv...

Nej nu måste jag äta innan maten kallnar.

 Ciao Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0