Tisdag 11e November

Vaknade runt elva typ och nu när man har sin bärbara data så är det mycket roligare att blogga för då kan jag sitta lite överallt istället för att sitta i vårat datarum som blir ganska långtråkigt..

Började dagen med att kolla på The Hills avsnitt hade ju missat tre avsnitt och det var så spännande att se för det hände så myckte på dem tre Hedie blir sparkad från jobbet, Lauren och Whitney åker till New York och Audrina flyttar ut och ger Justin Bobby en andra chans och jag som tyckte att den andra killen hon dejtade var mycket snyggare en Justin, men men är man kär så är man.

Sedan klev man upp är älsklings säng, han hade redan gått till jobbet så det var jag o Peffa som var hemma, sedan kom Tudor hem och åt lunch med Peffa. Efter det drog han tillbaka till jobbet, så hjälpte jag Peffa lite med hans CV.

Sedan drog jag hem till mig o var jättehungrig hade inte käkat fukost elr lunch, så jag köpte en latte på Espresso House. Visst man blir inte mätt på det, men jag var rikigt sugen på en Latte, sedan satt man på tåget hem och när man kom hem så hade Johan och Emma precis också kommit hem från en promenad ute i det kalla regninga vädret men men måste varit skönt iaf.

Sedan blev det matdags för mig Emma och Johan, pappa hade lagit sin goda fisk med bulgur med rivna morötter till, det var jättegott. Efter frukost/lunch/middag så spelade vi spel var jätteroligt vi satt säkert och spelade i över en timme och Johan vann den lyckoosten.


Efter det bänkade jag mig framför the hills som slutade för typ tjugo minuter sen, men det var gamla avsnitt som jag redan har sett dock. Nu sitter jag och kollar på sweet 16, bortskämda ungar alltså och Emma läser bok, får se vad vi hittar på ikväll.

Men måste somna innan ett idag ska jobba imorgon börjar ju inte förrsen elva men ändå måste vara pigg och glad sedan så slutar jag vid åtta. jobbar varannan dag från och med imorgon denna vecka jobbar alltså onsdag, fredag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0