Söndag 2November

Idag vaknade man  vid tolv låg kvar ett tag i sängen o glodde lite på tv,sedan drog jag mig upp käkade lite furkostlunch vid ett sedan klädde man på sig för och fixade lite i emmas rum.
 Så att det inte skulle vara så stökigt sov där inatt för att min gudomor Rozita och hennes pojkvän Micke sov i min säng som är lite större, var lite snäll och erbjöd dem min säng iaf, sedan tod man en kopp kaffe satte sig i vardagsrummet med pappa och Rozita och snackade lite sedan kom Micke hem han hade varit och hälsat på sina föräldrar.
Sen kom mamma och Rozita överrens om att dem skulle till Ikea och pappa och Micke skulle  kolla på fotboll det var allsvenskan det var AIk och Helingsborg och jag som älskar AIK men orkade inte gå  för att jag var så himla trött.

det är ett sådant riktgit höstväder ute det blir mörkt så fort, men tror det börjar att bli vinter för nu är det kanske minusgrader ute. Men detta är en sådan fin bild

Igår var det ju Halloween och jag jobbade mellan 12 till 17 första gången på lördagen som jag jobbade en helgdag
så planerade jag, Thompa och Jossan vad vi skulle göra och Självklart så var systemet stängt det var ju röddag skit också. men det struntade vi i så jag och Thompa gick och köpte mat till kvällen och snacks ocgh läsk  en alkoholfri helg.
Så det slutade med att jag, Emma,Johan,Thompa och Jossan hade en myskväll här med mjukisbyxor, god mat, en massa snacks och godis plus en massa skräckfilmer så det var en riktgit lyckad kväll..
Älskling var dock inte med igår för han ville hellre gå ut, men det gjorde inget jag måste ändå sprar mina pengar för att kunna köpa julklappar

Har inte bloggat så mycket nu för att jag inte har min bärbara som jag bruksr blogga på , för det är mig egen data så att ingen stör mig när jag srkiver vill sitta i lugn och ro för nu kommer det alltid in folk och  pratar och ska läsa medans jag skriver och tycker det är lite störande.. Så förlåt för att jag inte skrivit på länge men min data är inte hemma för att Marcus och Tudor håller på att fixa Xp på min data för  att vista gör att min data blir så seg så orkar inte med det, men hoppas at få den så snart som möjligt.

Nej nu ska jag gå till TV:N Hoppas alla har haft en trevlig helg det har iaf jag haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0