Söndag 23:e November

Har haft en ritktigt bra helg, gick och kollade på twighlight med älskling för att Emma och Johan var för trötta så de blev bara vi två. Men den var riktigt lyckad tycker jag ska läsa boken nu också tänkte jag, ibland är det ju så att boken är bättre än filmen eller virce verca så ska se vad jag tycker.

Igår så var jag hemma hos älsklingen mamma hennes man fyllde år plus att Marcus skulle byta till vinterdäck så jag gick från häggvik till dem medans Marcus tog sin bil till Ewa, sedan så satt jag och Ewa och drack kaffe efter det gick vi ut och tog en liten promenad med Marcus lillesyster Tua. Sedan gick vi hem så hjälpte jag till med tårtorna och servetter etc sedan kom gästerna vid halv sex och snackade lite sedan blev de middag..

Vid nio kom Danne, Peffa, Tudor och Johan för att hämta hos och direkt när Marcus gick ut så flög det snöbollar vilken tur att jag inte hann ut.
När vi kom hem så spelade jag lite dataspel, men tyvärr är det inte ritktigt min grej så gick och la mig med Marcus och Kollade på en film, men jag var så himla trött så jag somnade jag efter en halvtimme.

Imorse gick man upp vid tolv kändes som man sovit bort dagen för att man vaknar så sent.. Sedan drog jag hem till mig så gick till pendeln i kylan sedan blev det försening på mitt tåg så fick vänta i tjugo minuter satte mig ute i kylan och läste min bok som jag är så inne i.

När jag kom hem så gjorde jag lite soppa och sedan kollade vi på Trhopic Thunder med Emma och Johan sedan så sitter jag här nu och bloggar lite och kollar på tv ska nog ta en korv är ganska hungrig och vet inte när vi ska käka riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0