Söndag 16:e November

Vaknade vid nio skulle nämligen jobba idag och var ganska trött, även fast jag gick i säng tidigt men började läsa en bok som var väldigt intressant så kunde inte slita  mig. Så jag somnade inte försen klockan två.

Men iaf vaknade kollade lite på tv sedan fixade man sig iordning för jobbet och drog iväg.

Det var iaf en lugn söndag på jobbet  inte så mycket kunder men stod och snacka med Jossan och Thompa som var på fest hos Emil igår som jag tyvärr inte orkade gå på, var lite för trött  för att festa en dag till denna helg.. Men dem hade haft det riktigt kul iaf.

Sedan kom man hem splade Vilda affärer med Emma och Johan sedan blev de såklart Gossip girl som är otroligt bra.
Nu sitter man o kollar på parlamentet, sedan får vi se vad som händer resten av kvällen är ledig imorgon så ska nog kolla på Dude weres my car som börjar vid halv tolv på trean, den är ju ganska rolig och det var länge sedan man såg den.

Ha en så trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0