go kväll

Ligger just nu i min sköna stora säng har precis kollat på sex and the city filmen för tredje gånge. men jag måster erkänna att jag tycker den är så himla bra..

Och snart blir det en film till och då blir de step brothers för andra gången kan verkligen  se en film flera gånger om.


Ja och idag kom man till jobbet gick in på vårat kontor bytte om och sedan ut i affären och plocka ut en massa varor massa nya fina koftor och flis skjortor inte så vidare om man inte är en skogshuggare ...

Sedan var det kunder att ta hand om allt från underkläder till kostymer.. Klarade iaf budgeten idag så är skönt det, men jobbade själv  i tre timmar vilken dötid, började nästan prata med mig själv men som tur var kom kunder in så kunde prata av mig lite iaf hehe är en väldigt pratgladmänniska för alla som känner mig.

Sedan kom pappa och hämtade mig och när man kom hem så fick man good mat hemma gjorda hambrugare och pommes riktgit gott. Sedan snackade man lite skit med min kära syster som är nervös inför imorgon då hon ska provjobba, hon ska upp vid fem imorgon medans jag får sova ut stackaren
Syster och Jossan...


Sedan så blev det sex and the city filmen som sagt o nu sitter jag här o skriver lite och pratar med min kära vän Sofie som är så långt borta ifrån mig , saknar dig väldigt mycket inte samma sak att prat på msn som att prata vid telefon och träffa henne, ska åka till dig när jag har pengar och ett pass som inte har gått ut. Glömmer aldrig våra utgångar på krogen hur kul vi hade det och hur mycket vi flummade och vilka skumma personer man träffade heheh . Får nästan en liten tår i ögat
                 Sofie och jag på Sofies hej då fest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0