Onsdag 12e November

Vaknade vid halv nio är ganska trött somnade snet igår, kunde inte somna vet inte riktigt varför men mina tankar va på tusen olika ställen och en massa frågor bara dök upp som.  Varför? hur ? Vad tänkte? Hur kunde du vara så dum Vad ska du göra i framtiden? ..

Sådana frågor går runt i huvudet samt som man tänker på hur jobbigt det är att jag inte jobbar så mycket så vet inte hur mycket jag kan köpa julklappar för , när jag inte har så många timmar.

Köper ju sl-kort , 3-räkning etc så måste tänka på hur mcket jag ringer så att jag inte får alldeles för stora räkningar.


Nej nu ska jag inte vara så negativ som sagt vaknade halv nio gick upp det första jag gjorde var att sätta igång lite te-vatten sedan duscha håret ,kom tillbaka till köket och gjorde mackor med marmelad så himla gott och kollar på top model..

Ska till jobbet , jag åker vid typ lvart över tio sedan åker jag till jobbet  så blir det att vara dära till åtta och snälla pappa kommer o hämtar mig så jag slipper ta mig hem kommunalt..



Igår kväll efter cops så lagade Emma o Johan mat igen makarone,köttfärs och rivna morötter som var jättegott, sedan spelade vi vilda affärer i över en timma, det är välidgt långt spel. Sedan blev det Van Helsing, men orkade inte se hela så jag gick och la mig och läste lite skvallertidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0