Måndag 3 November

Idag kan man säga att jag har haft en riktig sovmorgon, jag vaknade inte förssen halv ett då min pappa väckte mig.
Lovad honom att följa med på en långrpomenad idag, men han orkade inte vänta på för jag skulle ju äta frukost o klä på mig så fick skylla mig själv att jag missade en läng promenad hem jättetråkigt. lovade min pappa att jag skulle följa med honom.

 Sedan gick jag upp käkade lite frukost som blev müsli och fil med ett glas tranbärssaft jättegott och självklart lite tv tittning , efter det  började jag bädda sängen fixa iordning på mitt rum och sroetera lite kläder för  har lite saker som sagt  är lite för små för mig nu, men orkade inte slänga det så lade längst ner i lådorna.

Efter det gick man ner till apoteket för att köpa munsårssalva, för har fått ett riktigt äckligt munsår man känner sog ofräch när man har det eller iaf jag gör det. Hyrde även filmer två stycken till mig och mamma till ikväll det blev sex and the city filmen och what happens in vegas ska se båda innan jag går o lägger  mig ikväll.

När jag kom hem igen gjorde jag lite kaffe och började skriva på ett cv, men tycker inte att  det verkar så bra så ska göra ett nytt så hoppade jag även i duschen sedan var det dags för the hills sedan så hade pappa gjort jättegod mat det blev en lövbiffwok liknande med potatiskakor som var riktgit gott min pappa är verkligen en bra kock,

Sedan tog jag ut disken och försökte skriva lite mer på mitt cv och ändare lite men det är fortfarande inte riktigt bra tycker jag, ska försöka hitta en Cv mall så jag kan göra den ultimata CV:N som jag ska skicka ut och lämna i olika butiker nu när jag bara jobbar två gånger den här veckan.

På fedag så fyller min kära kusin Sandra 26år hon har blivit så stor nu kom ihåg när vi va små och gjorde saker, men iaf jag o Erika ska köpa en present till henne sedan på lördag blir det middag på Patricia och festande ska försöka låna lite pengar av mina mamma har nämligen lyckats spendera ganska mycket av min  egen lön. Måste verkligen lära mig att bli mer sparsam blir helt galen på mig själv när jag inte kan hålla i mina pengar,


Nej nu ska jag gå tillbaka till mitt rum och kolla på cops sedan blir det filmkväll med mammsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0