Måndag 24:e November

Just nu sitter jag här i min säng och tänker fortfarande på vad man ska hitta på för rolig julklapp till min kära syster och pojkvän.
Syrran och jag ska nämligen dela på våra julklappar till släkten.

Idag har man städat rummet även garderoben och byrån samt slängt en del kläder.
Vaknade upp vid elva ungefär och åt lite frukost kollade lite på tv sedan satte storstädningen igång.

Efter att mamma och pappa hade varit på sin promenad ute i snön så gick jag och mamma ner och handlade mat  o gick till apoteket då min eppelpsi tabeltter hade tagit slut den tur jag hade att dem hade kvar iaf ..

Sedan forsatte städningen och lite matlagning.

Sedan så kollade man på Laguna Beach som har börjat nu igen istället för the hills, som LC även medverkar i det är där som hon blev känd.
Sedan belv det att kolla på premiären av de nya Beverly Hills vilket var riktigt dåligt hände liksom saker hela tiden, så drack jag sjäklvart lite glögg och pepparkakor med möggelost på som var jättegott.

Nu tror jag att jag ska gå och borsta tänderna sedan blir det att kolla på SATC filmen igen sedan bär det av till drömmarnas land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0