Måndag 17:e November

Vaknade av att pappa kom in i mitt rum och frågade efter våran hemtelefon, vilket jag inte en aning om vart vi hade den någonstans för att Emma hade den sist som vanligt.

Somnade nog inte förssen klockan tre igår natt satt och kollade på get smart på datan sedan började jag läsa min bok igen som jag är så inne i som heter en Shoppohocli som säger ja, som är riktgit spännande.

Kunde dock inte somna om så gick upp och gjorde te, men glömde bort det och jag och Johan gick ner till Ica o köpte soppa o baugette. Sedan så kollade vi på Oceans 13 medans vi åt det som var min frukost.

Sedan somnade Johan för han var  uppe tidigt och besökte ett jobb som han fick och slår vad om att Emma kommer vara lika trött när hon kommer hem från sitt provjobba sin första dag på sitt nya jobb...

Sitter nu och kollar på DP, sedan kanske man ska städa lite i rummet. Efter det blir de middag hos Marcus pappa och sedan ska jag och Marcus sova hos mig.  Ska på möte imorgon med en studievägledare och söka skolor och prata betyg, sedan blir det att träffa Erika med sin lilla bebbe Elliot och vara lite barnvakt..

Nu är man ledig tills på torsdag då jag jobbar mellan 11-20 sedan är man ledig resten av helgen.

Nej nu ska jag kolla klart på DP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0