Lördag 8:e November

På fredagen så var jag med sandras kompis Erika och hennes lille bebis Elliot inne i stan och köpte en present till min kusin som hon skulle få på lördagen det blev ett presentkort på centralbadet. Både jag och Erika hade ett så vi köpte ett till henne så vi tre kunde gå tillsammans någon dag .
Sedan åt vi indisk buffé på kungsholmen sedan blev det promenad igen till Åhlens och gick förbi mamma på jobbet och Erika kollade på lite smink sedan bar det av till ringen där vi fikade och mötte upp Erikas pojkvän Micke..

Efter vi fikat klart så drog jag hem till mig där pojkvännen satt o väntade och glodde på tv, så väntade vi på Emma och Johan som städade hos mormor som kommer hem på söndag sen så kollade på vi idol käkade god mat o kollade på gothika sedan började man bli ganska trött så jag och älksling gick och la oss.



På lördag morgon så vakande man vid typ elva så låg jag och pojkvänne och mös i sängen och kollade på tv, sedan drog han hem för han skulle på fest till Jossan och jag skulle iväg på middag med Sandra som fyllde år på fredagen.

Så när älskling hade gått så åt jag först lite frukost sedan tvättat man håret och kollade lite mer på tv  sedan så läste jag lite i min bok, sedan blev det dags för sminkning för skulle till Erika först och föra lite innan vi gick till Patricia och åt middag. Sen så råkade man ta fel på tiden för klockan i mitt rum visade tio i fem och jag stressade mig till t-banan flr att jag skulle möta Sandra och Patrick vid Rival i mariatorget..

Men så såg jag när jag väl var påväg så var klockan bara tio över fyra och fick ringa till Erika o säga att jag var lite tidig, men hon och Micke var inte riktigt klara så när man kom dit så lekte man lite med Elliot som är så himla söt.

Sedan så kom Sandra,Carina, Patrick min moster och hennes pojkvän Wello. Vid sex så drog vi till Patricia för middag som var jättegod. Sedan drog typ alla hemma eller vidare men jag, Carina, Sandra, Patrick och Simon stannade kvar o  festade vidare och det var en riktigt lyckad kväll med mycket dansande och väldigt ont i fötterna efter min kilklackar som nästan mördade min fötter hehe..
Sen när man stod där på dansgolvet så kom det ut fem killar i vit kostym och gav mig ett halsband, ett papaply och ett slags diadem blev lite chokad. Kom hem vid halv fyra på morgonen. Men det var värt det för den lyckade kvällen jag hade..


Kommentarer
Postat av: sofie

så en av mina närmaste vänner här e nära vän med steven och deter från laguna beach ;)

2008-11-11 @ 08:54:47
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0