Ligger i min säng med världens mysigaste filt

Nu har jag kommit hem från mötet och jag kommer läsa två  terminer på åsö vuxen gymnasie och alla är nästan i samma ålder som jag. vilket är riktigt skönt tycker jag.
Sedan fick jag välja lite ämnen själv , så nu när de 800poängen uppdrlade i två terminer alltså i vår och höst termin.

Dem 400p som jag ska läsa upp i Januari är
Religion A
Naturkunskap
Människans socalt och kulutrellt
bildografiskt A
Som kommer blir riktigt kul tycker jag..

När man kom hem från mötet var det bara att krypa ner i sängen ligger nu och kollar på DP, har varken ätit frukost elr lunch har ingen ork till att laga något, min kropp är helt slut. Men måste snart gå upp och göra lite mat känner verkligen hunger  i min mage.

Jag har verkigen ingen lust att vara sjuk, vill göra saker och min kropp är helt slut ...

Hoppas ni mår och har en bättre dag än jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0