Gratis kläder

Nu kan du bli medlem på gratiskläder.se registrera dig här och börja samla poäng till presentkort till H&M eller Gina Tricot som har massa fin saker och värva dina vänner

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=116348




Hittade även två bilder från 5emtio4yra som jag var på i fredags med Sara, Agnes, Wilda och Malin


Jag och fotografen . Sa att han fick ta kort om han var med på ett


Sara och Jag alltid lika glada

Måste medge att dessa bilder är verkligen hemska på mig ..

Nej nu ska jag nog försöka få i mig lite soppa och dricka lite julmust för det är så himla gott.
Mår kanske lite bättre efter det. Eller kanske blir deppig bara av att kolla ut genom mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0