Gott med middag

Sitter och kollar på TH och har precis ätit lyssnar även på katy perrys nya låt hold n could..

Det snöar ute vilket är helt fantastiskt älskar snö. Det är så jobbigt att det sista avsintett av TH från igår visas även idag som första avsnitett sedan kommer ett till, men för mig spelare det inte så stor roll vilket dem visar har redan sett alla är inne på dem sista avsnitten av säsong fyra är inne på ett avsnitt, nästa avsnitt kommer vara mycket drama och tårar för ett ryktet iaf vad jag tror att det är vilket är att Justin Bobby Audrinas pojkvän hånglar med Lauren.

Varför skulle Lauren ens göra det? killen har rapat henne i ansiktet , han beter sig konstigt framför henne och Audrina kommer gå på det här. Visst jag vet att typ 30% av the hills är med repliker och saker som har hänt när kameramännen inte hinner spela in ett bråk får dem göra om det, så var det iaf i Laguna Beach där Lauren var med i innan..


Nej nu ska jag kolla klart .

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0