Fredagen 14:e November

Började dagen med att väcka Johan och Peffa som låg och sov i vardagsrummet, hade sovit hos Marcus.. När dem väl hade vaknat ur sina drömmar drog vi till BK och köpte lunch och vid två så drog Johan och jag hos hemmåt. Johan åkte hem till oss,sedan drog jag till jobbet började inte förssen klockan fyra.

När man kom till jobbet så fanns det inte så mycket att göra fanns nästan inga kunder och inget mer man kunde ta ut i butiken. Men kom lite kunder då och då.

Sedan var man själv från sex till åtta, så ringde man sin kära vän Sara och kollade vad hon hade på agendan för kvällen och det blev utgång på 54 med Sara, Wilda, Agnes och Malin när man var klar på jobbet så fick man stressa sig hem byta om och sminka sig lite finare. stod och valde mellan en massa olika kläder men det blev en randig tröja och leggins med stövlar så mötta man Sara och vi åkte till medis, där vi mötte upp dem andra..

Så satt vi där och snackade en massa skit drack lite drinkar och vin, vid tolv drog alla förutom jag och Sara som satt kvar och ville snacka ännu mer skit, dricka lite mer och dansa lite. Eller det var väl jag som ville dansa och tvingade Sara med. När vi drog där ifrån så köpte vi varsin hot dog och gick till Mariatroget så de blev en lite promenad för oss sedan bar det av hem.
                                                   Jag och Sara

Så med andra ord hade vi en riktigt lyckad kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0