Fredag 20:e November

Vaknade idag igen pga att Emma hade glömt släcka den stora lampan i sitt rum som jag sov i skit irriterande. Sedan så somnade jag om och vaknade vid halv tolv. Var uppe ganska sent igår kollade på första säsongen på The Hills, var uppe till halv fyra älskar och kolla på det så var tvugen att ha en liten The Hills natt för jag var inte så trött.

Sedan gick man upp fixade lite varm choklad och mackor jättegott och fortsatte att kolla på The Hills säsong två, sedan så hoppade jag in i duschen och sedan gjorde jag lite me-time och färgade ögonfransarna igen. den här gången väntade jag lite längre på att tvätta bort det så att jag skulle få mer färg plus att jag la på mer färgnings medel, se
dan så städade man lite i sitt rum och i Emmas rum bäddade sängen och vek kläder.. Plockade även ut och in disk.
Fick även min lönespec idag fick en helt okej lön som jag kommer att överleva på och ha råd att köpa julklappar plus ge mamma lite pengar och spara lite till mig själv till nästs år hoppas jag. Måste bli mer sparsam som sagt får hålla hårt i mina pengar nu riktigt hårt.


Efter det så kollade jag på vänner och målade naglarna och sitter här nu och skriver lite om vad jag har gjort på dagen..

Ikväll så ska vi på Biopremiär jag,älskling,Emma och Johan Ska bli riktigt roligt. Älsklingen kommer hit efter jobbet vilket jag tror att Emma och Johan också gör..

Sedan fick man ett samtal från Erika som frågade om jag ville följa med och äta middag på Patricia och festa lite såklart men vet inte om jag kan för pappa sa att vi skulle på julbord på samma dag som jag måste gå på. Så nu är man dubbelbokad men ska försöka göra båda först gå på julbord sedan komma till Patricia och vara med dem när dem äter middag kommer inte komma in annars det är 21års gräns elr något. Så hoppas jag kommer in på något sätt, kommer säkert lösa sig på något sätt all bitar kommer att falla på sin plats.. Vill verkligen gå till Patricia med alla För nu ska även Erika följa med och festa så det blir ju ritkgit roligt den lilla partypinglan..

Men men missar man en gång så går ju inte jorden under kan ju gå dit någon annan gång, är ju viktigt att följa med på julbordet med familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0