Vill ha värme solsken

Jag älskar vintern iaf när de finns snö på marken inte när det är såhär gråtrist väder som det är nu och slaskit , om det ska vara vinter så ska det finnas en massa av snö som håller sig mer än bara några dagar och snö som faller ner från himlen varje dag.. Men nu när man kollar ut så är det mörkt och gårtisa vädret som vi har nu.
Det jag önskar till jul att det kommer en massa snö och att de bara öser ner och håller sig i flera dagar..


Men jag vill ändå ha sol och värme åka ner toll Gotland till mitt sommarställe, vara med mina vänner, ligga nere på stranden och sola, självklart spela lite volleyboll och bada i det fina vädret. På kvällarna  så drar man till stranden och gör en brasa med alla vänner lyssanr på musik och snackar en massa skit eller så drar man till raokarna och sitter där.. Men i sommras så var det för mesta förfest på min altan sedan pigan eller stranden ellerså var vi hos Thompa och festade, hade dem bästa 8 dagarna på Ljugarn. Alla vet att det är som vårat lilla paradis, denna sommar önskar jag att jag kommer att spendera mera tid på Ljugarn med allihopa och dra in till visby och festa och bara ha en rolig tid.

Sakanar min paradisö och hur roligt vi har det där.

Jossan Sara jag och Malin  på Mickes tomt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0