Torsdag 18:e December

Igår så jobbade man från klockan tre till kvart i sju, fick gå en kvart tidigare för att jag inte hade tagit någon rast.  Så kom man även lite försent till jobbet igår pga att Min buss var tio minter försenad och vid en annan buss station så gick inte dörren längstbak att stänga. 710an betyder problem.
Så när jag slutade gick jag o köpte mig en varmchoklad och promenderade bort till IKEA, så fick man väl vänta i en kvart där på en buss som kunde ta mig till skärholmen så jag kom hem. Det var så skönt att det bara var en minut kvar när jag kom till t-banan.

När man kom hem så fick man lite mat i magen och kollade på simpson. Sen skille man se den japanska the ring, men precis då kom älsklingen och skulle äta middag och skulle prata med alla, så struntade i filmen och kollade lite halvt på the league som man aldrig sett förut. Helt otroligt en film som jag inte sett innan, sen så somnade man vid kanske halv ett var så himla trött och frös trodde jag göll på och blev sjuk men icke sa nicke ska inte bli sjuk.

________________________________________________________________

Jaha idag vaknade man vid elva och gick upp klädde på sig ett par mjukis byxor o så har man på sig sin pyamas tröja så ar de av till Ica o köpa lunch vilket kommer bli soppa som är så gott .

Ska snart kolla på SATC sedan fixa lunch och vid tre så bär det av till jobbet. Börjar inte jobba försen klockan fyra idag vilket betyder att jag stänger, sedan så måste man hinna med 710an som kommer typ 14 minuter efter stägning.
Sedan blir det att åka hem kolla lite på datan och kolla på någon bra film tror jag. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0