Tisdag 9e December

Ja idag så hade man ännu en lång sovmorgon vaknade inte förssen klockan ett så sov bort mycket av denna dag med. Måste vända tillbaka dygnen och gå upp tidigare så att man kan njuta lite av det ljuset som kommer på dagarna, när man vaknar vid ett så känns det som att hela dagen blir mörk.

Idag har man inte gjort så mycket förutom att bädda sängen ätit frukost och kollat på dem två senaste avsnittet från The Hills, sedan ätit lunch/middag med pappa som bestod utav fiskgratäng med ris, inte riktigt så gott jag tycker om fisk men inte riktigt denna fiskgratängen sedan vill jag alltid ha grönsaker till. Det är vad jag tycker iaf


Ikväll blir det väl att kolla på någon film och lite CSI miami och dricka te och denna kväll ska jag försöka komma i säng tidigt och vakna tidigare imorgon..

Önskar att jag hade sparat lite mer pengar så att man kunde resa utomlands kanske till Grekland med tjejkompisar, orkar inte med att bara vara i Sthlm har börjat tröttnat lite på Sthlm allt är sig likt. Vill bara åka iväg i typ två veckor, så man kan bara ta det lugnt och sola, bada och ha det roligt.

Men snart börjar skolan så det blir tillbaka till skolbänken den 5:e Januari, vilket jag tycker kommer bli riktigt spänande att få träffa masa nytt folk och plugga lite olika ämnen. Kommer plugga på Åsö vuxensgymnasie i Skanstull och man får plugga upp 400poäng per termin så jag kommer gå där i ett år. Så mitt råd till er som går i gymnasiet nu plugga hårt och gör inte som jag och vara lat, kolla på tv och göra allt förutom att plugga..

När jag börjar ska jag försöka fixa en bra studiemiljö och tid för att plugga, inget ska störa mig så kommer stänga av mobilen och sitta o plugga med en kopp te och avstängd tv för att uppnå mina krav bättre och få bra betyg. Ska sätta upp lite mål tills jag börjar att gå i skolan och lägga ner 40 timmar i veckan hoppas bara att jag kommer lyckas med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0