Tisdag 2a December

Vaknade vid halv tolv imorse av att farmor  väckte mig och så kom min kära hund upphoppandes i sängen :) Så låg kvar ett tag o drog mig. Kände hur skönt det är att vara här och bara ta de lugnt inte behöva brys sig om något har min mobil avstängd och gå ner till deras lilla galleria och kolla på lite saker i lugn och ro utan att få massa tacklingar eller möta på folk som är jättestressade. Därför är det så skönt att få vara här där allt verkligen är lugn o ro och jag kan passa på och göra vad jag vill, när jag vill utan att någon ifrågesättter mig vad jag gör! För som sagt så som jag har sagt förut är jag ganska trött på sthlm så kommer nog söka till en högskola som inte ligger i närheten!
Någon mer som kanske är lite trött på Sveriges huvudstad?

Kan ju säga såhär att här faller abara snöflingorna ner och det är så mysigt och så skönt en riktgit avkoppling för mig.


Igår så var ju jag och farmor nere på stan och då köpte jag lösnaglar tänkte att de kunde vara fint till någon dag, sedan köpte man ett större minneskort till digitalkameran, sedan blev det en korthållar och två amulletter som man sätter på halsbandet som det står smile och love på. Det är nämligen så att jag samlar på sådana för att jag har tre sedan innan som jag köpte på gotland och vill ha fler så hittade två till här borta. Men den affären på gotland där jag köpte dem först på är otroligt spännanden med massa rökelse och ljus och när man skulle köpa sådana så hade dem en pendel som svingade lite extra runt de som passa in på ens personlighet.. Riktigt spännande :)

Idag så ska vi fira min födesledag lite tidigt kanske jag fyller år på lördag, men så vi ska snart åka iväg o äta ute sen ska farfar göra en choklad tårta sedam ikväll så ska det göras blinier som är så himla gott .



Hoppas ni får en trevlig Tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0