Tisdag 16:e December

Vaknade runt tolv, klev upp ur min yber sköna säng och gjorde iording lite  Julte som är jättegot, det blir som en försmak av julen hehe..
Sedan blev det att kolla på det senaste avsnittet av The Hills, de är så otroligt spännande tycker jag. Uteställena där borta är skitcoola.. Men iaf i detta avsnitt så gifter sig Heide och Spencer herregud alltså det är  så roligt hela grejen..

Idag ska man skala potatis fixa lite till lunchen med mamma och pappa, sedan blir det att skriva lite på data åt pappa som jag får 200 spänn för att göra



Sedan blir det att kolla lite på Laguna beach och så sedan så är det två bra filmer ikväll kan inte riktigt välja antinge body guard eller Titanic kan inte bestämma mig..


Är ledig idag är ledig så mycket nu, skulle behöva mer timmar så jag kunde få mer lön för jag börjar i skolan i Januari, men ska försöka att hitta ett helgjobb då så att jag få in lite extra. Men måste leva på lite inte slösa pengar


I helgen blir det iaf julhandling med syrran , ska bli mysigt bara hon och jag gå o snacka lite skit och kanske ta en fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0