Söndagen den så kallade vilodagen

Vaknade upp vid elva och satte igån lite te och fixade två mackor och kollade på Hogan Knows best, sedan började jag dona lite med rummet mitt så att det inte skulle vara så stökigt sedan plockade man in och ut disken. Är själv hemma ett tag vilket är skönt behöver lite tid me-time ibland..



Skulle ju köpa julklappar idag men varken jag eller Emma hade orken så det får bli en annan dag är trots  allt ledig hela denna vecka så måste göra lite saker för att hålla mig sysselsatt.

Sen  så kommer älskling lite senare så blir det lite  familjemiddag, kolla på Wallander och dricka mitt kära lusse te som är så otroligt gott.

Måste säga att min helg har varit riktigt lyckad en riktgit bra födelsedags helg för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0