Sömnlös

Nu är klockan lite över halv ett och jag kan inte somna så ligger o kollar på Awake som är riktigt bra.
Det var länge sedan jag såg på den hade den på datan så tänkte men va sjutton jag kan ändå inte sova så varför inte kolla på den hade fyra olika alternativ det var SATC, Get smart, Stepbrothers och Awake. Dem andra tre har jag ju sett flera gånger och Awake har jag bara sett 1 enda gång o jag brukar alltid kunna se en film fler gånger om. O nu när man inte kan sova så kan ju då kolla på en film och det går så mycket skit på tv så då blir det att kolla på en film på min kära bärbara data som jag älskar så mycket : )

Nu fick man ta en paus för att pojkvännen ringde och då kunde jag lika gärna blogga lite när jag ändå är så sömnlös.

Imorgon så blir det fika med Sara på ett litet café i mälarhöjden som ska vara riktigt mysigt enligt Sara så får hoppas för hennes skull att det är så mysigt, vi ska även ta en promenad så det blir väl lite skitsnack och planer om framtiden om att vi måste umgås mer, Sara är min barndomsvän sedan vi var två år så vi har känt varandra i 16år.som en familjemedlem

Sara jag o Malin
På vårat paradis Gotland Ljugarn The place to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0