Onsdag 3:e December

Vaknade vid halv tio av att min kära farfar väckte mig sedan så låg man och drog sig ett tag.

Efter det blev det att gå upp klä på sig och äta frukost som bestod av Lusse te från Nk som är riktigt gott, sedan två ost mackor..

Sedan så ringde jag till jobbet och sa att jag tyvärr inte kan hoppa in idag pga av att hag har haft yrsel sedan igår känns som att man är på en båt som gungar sedan så har man skakat lite så ringde mamma o fråga vad jag skulle göra för jag vågar inte jobba när jag mår såhär nämligen, Mamma sa att de är nog bäst att jag är hemma och vilaer idag!


Så blir hemma idag och ska snart åka tillbaka till Sthlm med farfar har haft det så himla mysigt här hos dem det har varit så lugnt och skönt!

Nej nu ska jag kila och packa det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0