Onsdag 10e December

Idag gick man upp i ganska god tid, gick upp vid halv elva och gjorde en kopp te och kollade lite på Tv. Sedan så ringde man Sara som inte hade vaknat av sitt alarm så jag väckte henne, vi skulle mötas klockan tolv och gå till mälarhöjden dem har ett litet gulligt café där.

Sedan så gjorde man sig iordning bäddade sängen, klädde på sig och sminka sig, sedan belv det att möta upp Sara så tog vi en promenad till mälarhöjden,  jag hade ju inte ätit något frukost så tog en parma mozarella macka och en ramlösa så satt vi och snackade lite skit, sedan köpte vi varsin take away latte och gick in till en liten butik brevid och kolla på smycken.


 Sen bar det av hemmåt så gick vi förbi apoteket var tvugen o köpa en salva för mina utslag på halsen och ett försvaret som är riktigt bra älskar försvaret.. Efter det hyrde vi två skräckfilmer det är liksom min och Saras stil vi älskar o titta på skräckisar och köpte lite mat blev pytt i panna.

Så vi hade en riktig Sara och Joanna dag som förr i tiden, som jag saknat riktgt mycket.

Nu sitter man o kollar på Hannibal och skriver lite på datan.

Hoppas ni har en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0