Mysdag med pizza, godis och coca cola

Igår så somande jag väl runt ett tiden igen låg och kollade på ps. I love you. Den var faktiskt himla bra, den var lite sorglig och rolig. Men de var en sån fin film. Hennes man dog  av en hjärntumör och när hon fyller 30 så får hon tårta signerat med hans namn och en inspelnings maskin, där han säger att han älskar henne och att hon ska gå vidare och att varje dag så kommer hon att få ett brev och det som står i brevet måste hon göra som att sjunga karoke åka tillbaka till Irland där dem träffades med sina två vänner, även dem fick brev med vad dem skulle göra. Det  var så planerat och gulligt...



Idag så vaknade man vi tio gjorde iordning lite frukost, sedan så kom Emma hem från dalarna och farmor o farfar gjorde ett lite snabbt besök, dem skulle till Småland och fira nyår.

Sedan så visade Emma mig vad hon hade köpt, äntligen så köpte hon lite egena saker från apoteket som ansiktsvatten,bodylotion etc. Så nu tar hon inte av mig längre hoppas jag iaf.

Sedan så kom Johan hit, tyvärr så är han ganska sjuk så vi vet inte om han ska med på nyår tråkigt nog, hoppas han blir frisk till imorgon.. Sen så gick jag och Emma ner och köpte pizza hyrde Harold and Kumar 2.

Nu sitter jag och syster och kollar på Stepbrothers som jag såg för två dagar sedan, men jag sitter ändå inne på datan och Emma sitter och läser min nya NU så de är inte så mycket att titta på.
Sedan så har vi haft tvättstugan från fyra till sju så har gått upp och ner till tvättstugan.

Imorgon är det nyår då ska man till Jossan och fira det nya året med alla vänner  och festa loss, ska bli riktigt kul och vore jättekul om Johan blir frisk så han kan följa med och Emma med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0