Måndag 29:e December

Igår så sov man hemma med älksling och kollade på två filmer vi kollade på Boggyman 3 och Stepbrothers, sedan så blev jag ganska trött från festandet på lördagen.

Och imorse så vaknade man först av att älskling kastade sig på sin mobil ett antal gånger kändes som han liksom hoppade upp ur sängen hahah. Han har alltid så många alarm på sin mobil så det blir ganska jobbigt när man vaknar oftast av rock musik med lite skrik i.. Men som tur är så har han bytt ut dem låtarna och har lite lugnare musik. Sedan så vaknade jag vid tio step upp och gjorde frukost och titttade lite på tv.

Sedan har man läst lite olika bloggar för att bli lite uppdaterad speciellt om hur Sofie har det i Santa Barbra. Men hon har det bra och lever livet :)

Sedan har man laddat ner lite mer musik till min Ipod har 8gigbite i min Ipod så det får plats med mycket låtar vilket är jätteskönt.

Sedan fortsatte man att kolla på tv  och nu har man gjort en kopp te så ska bara mysa en stund till, sedan blir det att bädda sängen och duscha och ta upp lite kläder  har ju varit borta hela helgen så ska ska fixa lite o dona. Sedan får man se vad dagen har att erbjuda..

Snart är de även nyår  om två dagar och klännning har jag redan men vet inte vilken klänning jag ska ha, jag har en som är helt svart med stenar därframme som ser som blomblad som är jättefin sedan så har man klänningen som man hade på julafton som är rosa med massa blommor på den är i lite olika färger vet inte vilken  jag ska ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0