Lördag 6e December Happy Birthday to me

Vaknade upp ganska så bakis efter gårdagens utgång och kollade på tv sedan så vaknade Jossan upp och så snackade vi lite sedan kom Emma in och vi började kolla på filmer och låg där alla tre i min säng och hade ne mysbakis dag :)

Det blev hemleveread Pizza med felbeställning vi ringde till dem och dem la bara på i våra öron sedan blev jag så förbannad att jag sa till ägaren att han inte gjorde något bra jobb vilket var helt sant, sedan blev det glass och ännu mer film. Sedan var Jossan tvugen att åka hem så det var bara jag och Emma kvar och Johan hade precis kommit hem från sitt jobb hans ska jobba två veckor i streck och han va ju med ute igår så han gick och la sig o lata sig så som vi hade gjort hela dagen

Sedan kom Sandra till mig runt sex tiden av henne fick jag en bok som det stod carpe diem på precis som min tatuering och ett presentkort på H&M Tack så jättemycket , sedan fixade pappa i ordning varsin tapas tallrik till mig , Sandra , mamma och sig själv och det var riktgit gott mumsfillibabba :)

Sen fick jag en presnt till av mamma och pappa en värlsbäst mys tröja med pälsi luvan hur mysig som helts och blommor.

Sandra och jag satt och kollade på Narnia, jag som trodde dem filmerna var bajs men tji fick jag, den var verkligen jättebra. sedan så gick sandra vid elva tiden så då började jag kolla på 28dagar senare som är bra tycker jag iaf så somnade inte förssen klockan tre, för jag låg och äste tjuvlyssnat som verkligen var sjuktrolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0