Life is going to fast

Ja nu sitter man här hemma fick gå en kvart tidigare för att jag inte tog någon rast, varför skulle jag ta en rast när jag jobbar fyra timmar? Känns jätteonödigt och ta en rast. Men så gick iaf kvart i åtta och kutade bakvägen till bussen och inte till en så stor överraskning så var den försenad som vanligt *suck* så missade t-banan.... Så stog i min skinjacka och en tunn tröja så man kan ju säga att jag frös.

När man kom hem så frös man så tog en skön och mysig filt, sedan blev det lite middag som Emma hade lagat kanske inte den bästa maten, men det dög iaf.

Sedan så har man kollat på dubbel avsnitt av Ghostwisper sedan nu sitter man vid datan lyssnar på T.I Feat Rihanna-Life, va länge sedan jag lyssnade på RnB och nu har jag kommit tillbaka till det, men tycker rock är fortfarande bra.

Måste köpa julklappar i helgen vet att man är sent ute men ska till skärholmen med Emma och inhandla alla presenter. Sedan får man köpa Emmas julklapp lite senare när hon inte är med. Kan göra det på måndag då jag  jobbar till fyra ska ändå träffa min kusin i stan och får lön samma dag så då kan jag köpa henne något riktigt fint..

Nu är man ledig tills på måndag, jobbar fyra dagar näst inklusive julafton men det gör inte mig något jobbar bara mellan tio och två..
Sedan blir det julmat och kalle anka med familjen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0