Helgens dagar

Förlåt man har  varit jättedålig på att skriva i bloggen , men mitt jävla internet är så seegt..

Iaf i fredags jobbade jag min sista dag innan jag börjar i skolan vilket är 9:e Januari ska bli jätteroligt :) Träffa nytt folk osv

Sen så hade vi ju mellandagsrea på dressman som alla butiker hade och de va ganska mycket folk,  och många som bara slängde tillbaka grejer elr lät det hänga kvar i provhytterna sjukt irriterande.
Iaf jag slutade vid fyra och då åkte jag o jossan in till stan, hon skulle möta upp kalle och jag skulle möta upp Marcus och Danne. Sedan när man mött upp dem så drog vi till pendel, jag o Marcus skulle till Marcus mamma på middag  så vi åkte till häggvik och gick därifrån så var ganska frusen när jag kom hem till dem.
Men det var en jättegod middag och hade jättetrevligt . Sedan så vid nio kom Danne och hämtade oss, började bli så himla trött. När vi kom hem så va de gladiatorn kollade väl en stund, kände liksom att jag skulle somna vilken sekund som helst, så jag o älskling gick och la oss vid tolv så somnade jag ganska snabbt..

Lördag: Började med att vi vaknade halv elva och jag kollade på säsongs finalen av the hills, önskar att det kommer en till säsong. Sedan så gick vi upp och drog till Stinsen där jag köpte ett par helsvarta Converse för 349kr plus en väska för 175kr dem har en cool skoaffär där som hade rea.
Sedan så drog vi till H&M Där jag köpte lite grejer som jag kan ha hemma hos älskling så jag slipper ta med mig så mycket varenda gång jag sover där..

Sedan blev det matdags så vi gick till Ica maxi och köpte mat, sedan kom Danne och mötte upp oss för att vi skulle till systemet allihopa så. Efter mathandling så blev det bolaget sedan hem och laga maten.

På kvällen kom Thompa Kalle Oskar Jossan sedan så var det ju redan jag Marcus Peffa Danne där, men vi hade det roligt satt och snacka skit, sjöng en massa och skrattade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0