Fredagen

Började dagen med att gå upp vid tolv, ta de lugnt kolla lite på tv och åt en god frukost.
Sedan så bjöd min pappa mig på lunch i midsommarkransen på någon resturang och det var verkligen jättegod mat,
efter det drog vi hem och jag började packa grejer för skulle sova hos älskling hela helgen.

Sen mötte  jag upp honom vid pendeltåget och så bar det till Sollentuna, Var planerat att vi bara skulle ta de lugnt för att det var ju lucia igår men så blev det inte. Utan älskling gick och köpte en flaska vin, öl och cider till mig sedan så ringde vi till Micke och han o Thomas skulle laga mat så vi lagade mat tillsammans med dem, sedan så var Peffa o Danne hemma hos älskling. Sedan så kom Pirko, Filip och Andreas så satt vi och spelade fuck the dealer och efter det blev det våg hals med sanning och konsekvens som var riktigt kul. Sedan kom Tudor hem från julfesten med sitt jobb och var inte riktigt så nykter heheh,  de var lite rolitgt. Jag kom inte förssen i säng vid klockan fem på morgonen, medan dem andra lagade mat och la sig vid sex hehe.
Lite sent  så man va sliten och trött så somande på två röda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0