Fredag 5:e December

Idag vaknade man av mammas alarm sov inne hos henne i natt för att Älsklingen mådde dåligt stackare, han var uppe ända till tre för att han inte kunde sova för att han mådde så dåligt..

Iaf så log och drog mig etttag och vaknade upp igen av att Thompa skicka ett grattis Sms men det är inte idag jag fyller år utan jag fyller år imorgon har bara middag och så med vännerna idag..

Så nu sitter jag här och inte gör så mycket ska snart dra in till stan och klippa mig Åhlens som är min födelsedagss present och även färgning, sedan kommer de att bära av till H&M tror jag och hitta en topp till ikväll sedan så åker man hem börjar fixa maten och städa och sminka migoch dona med en massa saker!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0