Fredag 28:e November

Först jobbade man mellan klockan elva till sex, sedan stressade man sig halvt hem för att komma i tid till slussen där jag mötte Sandra och Patrcik vi skulle nämilgen gå och äta middag på Patricia, Erika och Micke hade hunnit dit före oss så vi satt och väntade på Jossan o hennes pojkvän. Sen så blev det middag jag åt cecarssallad som var riktigt god sedan blev det dessert som var varm äppelpaj i kokande kola sås och vanilj glass. Mums fillibabba :)

Efter maten så gick vi ner till baren och Erika och Micke gick hem för att dem var ganska trött och dem hade även lilla Elliot med sig som också var jättetrött såg ut som han skulle somna vid middagen.

Men iaf så nere vid baren så köpte jag ett glas vin så satt jag sandra och Jossan där och sjöng lite med ala schlagerlåtar som spelades vilket jag tyckte var riktigt roande även fast det inte kanske lät så fint..

Sedan öppnade dans golvet så sprang vi ner och dansade. Min fredag var en riktigt rolig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0