Firade min födeseldag med middag och utgång med vännerna

I fredags var det födelsdags firande för mig jag fyllde år dagen efter men ville ha en middag och utgång med vänner dagen innan.

Jag började dagen med att gå och klippa mig, en present från mamma, pappa, famor o farfar så färgade jag även håret blev jättenöjd med resultatet. Sedan åkte man hem och älskling låg fortfarande och sov han hade inte kunnat sova på hela natten pga illamående stackaren. Så fick jag presenter utav honom en cool t-shirt från carlings med massa skrift på jättefin, sedan en röd, svart rutig skjorta lång som man kan ha med leggins, en till t-shirt med tryck på som också var jättefin och ett fint halsband..

Sedan kollade vi på film och lata oss et tag innan jag skulle börja fixa med maten som var parmasallad men la allting i olika skålar så att man kunde plocka själv och självklart så var min kära Jossan och hjälpte mig med allt så det blev klart i tid, så älsklingen fick ligga  och vila lite mer. Sedan så kom Emma och Johan hem som var tvugna och duscha o fixa sig, vid halv åtta så började alla andra komma Thompa, Per, Jonas, Louisa, Sara, Malin och vi hade en jätterolig middag med mycket snack och skratt. Sedan bar det av till Harrys där vi firade min 18års dag förra åretoch dansade och drack, det var en sådan riktigt lyckad kväll med alla vänner och utgången. Fick jättefina presenter av alla så får tacka alla mina vänner för en rolig kväll och alla fina presenter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0